Asiakaspalvelu klo 09-19 puhelin 020 710 9055

Toimitusehdot

Yleistä

Seriöösi Oy y-tunnus: 3172646 osoite: PL2. 06150 Porvoo; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa alkaen 14.11.2022. Pidätämme oikeuden  muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisesti, joten käy katsomassa toimitusehtojamme aina kun tilaat jotakin verkkokaupastamme. 

Tuotteet ja hinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja euromääräiset hinnat on kerrottu kunkin tuotteen esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten asiakkaan tulee aina tarkastaa hinnat ostoskorista ennen kuin hän hyväksyy tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveroa (ALV) 25,5%, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Näet tilauksesi toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Toimituskulut sisältyvät myös esitettyyn loppusummaan.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme siirtämällä tuotteita ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla tilauksen loppusumman valitsemallasi maksutavalla. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Tilaus ja tilausvahvistus synnyttää näiden toimitusehtojen mukaisen sitovan sopimuksen tilaajan ja myyjän (Seriöösi Oy:n) välille.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 (neljäntoista) päivän kuluttua tavaraerän vastaanottamisesta.
Huomio! Metritavarana myytävät kankaat, suunnittelu- ja ompelutyöt eivät kuulu kuluttajasuojalain mukaisen 14 päivän palautussoikeuden piiriin. Määrämittaan leikatut kankaat ja niihin liitetyt ompelupalvelut ovat yksilöllisiä, sinulle suunniteltuja, leikattuja ja/tai ommeltuja.
Edellämainittu peruutusoikeus koskee siis vain valmistuotteita, kuten sisutustyynyjä.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Huomioithan, että tavaran noutamatta jättäminen noutopisteestä ei ole palautusilmoitus.
Peruuttamisoikeuden piirissä olevien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja  hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
Palautusosoitteemme:
Seriöösi Oy, PL2, 06151 Porvoo

 

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Maksut välittää Klarna AB, jonka vuoksi tiliotteellasi voi näkyä maksun saajana Klarna.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös valitsemasi maksu- ja toimitustapa.

Toimitustapa

Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla verkkokaupassamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme EU -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1–7 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Ota yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

asiakaspalvelu@serioosi.fi
Puhelin 020 710 9055

Klo 09-19

Vastuunrajoitus

Seriöösi Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kuitenkaan jostain syystä kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saataisi ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).